2011/04/22

Hasonlóság

Ez a két haj teljesen ugyanolyan, az arcomat próbáltam a
 modelléhez hasonlóra megcsinálni - több, kevesebb sikerrel :)
Paris Hilton tündököl mint mindig. Nekem ez a haj az 
egyik kedvencem. 
Christina Milian-nak ez haja nekem annyira nem jön be.
Amy Winehouse haja trendi nagyon.
Vanessa Hudgens a HSM sztárja, hát nekem ez a haj
 nem tetszik, szerintem más árnyalat jobban passzolna bőrszínéhez. 
Ashley Tisdale-nek minden jól áll, ahogyan ez a haj is,
bár nekem jobban tetszik ha ki van engedve a fur-furja.
Amy Lee haja, hát mit is mondjak elég vagány, de
én nem csináltatnék ilyen hajat.
Nekem Britney Spears egyenes fru-fru nem jön be, 
de hajszíne tetszik.
Rihannának jól áll ez a haj is, de szerintem túl rövid és fiús.
Lady Gaga haja egész jó, csak túl sápadt volt itt.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése