2011/04/22

A blogról..

Köszöntelek a blogomon!

Miért hoztam létre a blogot?
Nem ez az első blogom, ez előtt is próbálkoztam, de nem voltam elég kitartó, voltak honlapjaim is, ezért úgy érzem, hogy képes vagyok egy blogot szerkeszteni. Azért hoztam létre, mert sok a szabadidőm és ezzel jól eltudom tölteni, más részről szeretem a stardoll oldalt.

Miről szól ez a blog? 
Természetesen a Stardollról, de próbálom olyan oldalról megközelíteni, ami új és egyedi. Tudom ez nehéz feladat, hiszen számos olyan blog foglalkozik ezzel a témával amik százszor jobbak mint az enyém, de engem nem annyira az érdekel hogy sok követőm legyen, meg ez legyen a leghíresebb blog, én csak szeretnék valami érdekeset és hasznosat csinálni, ami tetszik másoknak is. Lesz képregény, hírek, érdekességek, tippek, videók, képek..

Kik szerkesztik?
Ezt a blogot egyedül szerkesztem, de ha valakinek megtetszik és szeretne nekem besegíteni, annak csak örülök. De lehet beküldeni képeket is, én kiírom, hogy ki külde.

Mi a célom, mi az amit el szeretnék érni ezzel a bloggal? 
Az a célom, hogy végig vigyem és szerkesszem, ne hagyjam abba. Szeretném ha lenne pár látogatóm, akiktől visszajelzést kapok, hogy milyen ez a blog. 

Üdv: Arabella   2011. 04. 22.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése