2011/07/25

Hír

Sziasztok!
Most több dolgot szeretnék nektek megírni.

1. Facebook csoport
Facebookon van egy csoport a Stardollosoknak, ott már jó sokan összegyűltünk, ha szeretnél csatlakozni, akkor írj nekem, bejelöllek és beveszlek.


2. Rengeteg blog van
Mivel nagyon sok blog van ami a stardollal foglalkozik, elkezdtem gondolkodni, hogy érdemese hogy szerkesszem az enyémet. Igazából az ingyen cuccokat a külföldi blogokról is be lehet szerezni, és a híreket, újdonságokat pedig a Stardoll-vickys nagyon jól és részletesen leírja. Az én blogomba voltak még smink, ruha, lakberendezési tippek, de ezek meg nem olyan extra dolgok, ilyet bárki tud csinálni. Szerintem egyedül a versenyek voltak azok, amik nem voltak sok helyen, de nálam igen. Még gondolkodok mi legyen a blog sorsa. Meg a másik az, hogy van egy ötletem hogy nyissak egy új blogot, ami más témával foglalkozik és több embert érdekel. De szerintem az még jó lenne, ha ezt meghagynám és itt különböző versenyeket csinálnánk :) Ebbe ki van benne? :D


Ha van bármilyen véleményed akkor írd meg a chatbe Köszi :)) (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése