2011/04/22

Smink tippek mindenféle szemszínhez

Fekete szem
A fekete szem gyönyörű, illenek 
hozzá az élénk színek. A fekete 
szemceruzával itt elég ha kevesebbet
használunk.

Barna szem
A barna szemhez a középtónusú színek
passzolnak (kék,zöld)..

Kék szem
Furcsa ugyan de azt mondják a
kék szemhez jól passzol a zöld. Az 
életben nem próbálnám ki, de itt 
tetszik.

Aranybarna szem
Ez a szem önmagában gyönyörű, nem
illik hozzá a színes szemhéjfesték. Ezért
én feketét és fehéret használtam.

Égkék szem
Ez a szem különleges és én nem akartam 
hozzá színes festéket használni, mert igy emeli
ki igazán a szem színét

Zöld szem
A zöld szemhez rengeteg színt 
használhatunk, mert mindegyik
jól mutat hozzá.

Gesztenyebarna szem
Ez a szem is elég ritka, legjobban 
egy halvány szemhéjfesték passzol hozzá-

Szürke szem
A szürke szem az, amihez a legszínesebb 
szemhéj púdereket lehet használni, akár
többet is felhasználhatunk, az eredmény
szép lesz.

2 megjegyzés:

  1. Az én dollomnak most nagyon világoskék szeme van és feketével nagyon jó.A neve Chinagirlcherry. És grat a bloghoz nagyon teccik

    VálaszTörlés